giovedì 13 agosto 2015

Sanremo 1985 - Peppino Di Capri - E mò e mò (Ti voglio bene)

Sanremo 1985  
Peppino Di Capri - midi karaoke 
I vincitori del Festival dal 1951 

Sanremo 1985 - Peppino Di Capri - E mò e mò - Ti voglio bene







Il testo

 Io te dicevo che accussì 
 l'ammore po' fa male
 tu me dicive nunn'è ò vero 
 e ce saputo fa
 mannaggia a me mannaggia a te 
 t'è si arrubato ò core
 e po te si levato ò sfizio 
 e ma fa nnammurà
 chist'uocchuie è luna me fanno murì
 te voglio bene
 e mo e mo me fa paura
 pecchè stanotte sunna senza è te 
 me fa paura.
 Nina ninè e si ammore nunn'è
 dimmelo tu che dè
 Nina ninè te vulesse scurdà
 dimme comme aggia fà
 ma pecchè ma pecchè
 perdo ò tiempo e perdo 
 à capa pe' te
 ma pecchè ma pecchè
 si è fernuto nunno voglio sapè.
 Io te dicevo che accussì 
 l'ammore po' fa male
 tu me dicive nunn'è 
 ò vero e ce saputo fa
 e mo e mo te voglio bene
 e chesta notte sunnà 
 senza è te me fa paura.
 Nina ninè e si ammore nunn'è
 dimmelo tu che dè
 Nina ninè te vulesse scurdà
 dimme comme aggia fà
 ma pecchè ma pecchè
 perdo ò tiempo e perdo à capa pe' te
 ma pecchè ma pecchè
 si è fernuto nunno voglio sapè.
 E mo e mo te voglio bene... 
 e mo e mo te voglio bene. 





 accordi per chitarra 

Cm A#6 Cm A#6 A#

Gm
io te dicevo che accussi' 

l'ammore po' ffa male

tu me dicive nunn'e' 'o vero 

e ce saputo fa
D#                            
mannaggia a me, mannaggia a te 
 Gm
te si arrubbato o core
                         D#
e po te si' levato 'o sfizio 

'e me fa 'nnammura'
Gm        Cm7 D#6         Gm7
e mo e mo     te voglio bene
                  Cm7              
chist'uocchie e luna me fanno muri' 
 D#6         Gm7
te voglio bene
          Cm7 D#6      Gm7
e mo e mo     me fa paura
              D#M7           
pecche' stanotte sunna' senza 
       Cm7      D7
'e te me fa paura...
  A#                 F
nina nine' e si' ammore nunn'e'

   D7
dimmello tu che de'
Gm  A#               F
nina   nine' te vulesse scurda'
   D7
dimme comm'aggia fa
Gm                     Cm           F
ma pecche', ma pecche' perdo 'o tiempo 

e perdo 'a capa pe' tte
D           Gm         Cm7        F
ma pecche', ma pecche' si e' fernuto 

nun 'o voglio sape'...

D         Cm7                      
e mo e mo io te dicevo che accussi' 
 D#6
l'ammore po' ffa male
Gm7       Cm7                 
e mo e mo tu me dicive nunn'e' 
      D#6
'o vero e ce saputo fa
Gm7       Cm7 D#6         Gm7
e mo e mo     te voglio bene
            D#6            
e chesta notte sunna' senza 
       Cm7      D7
'e te me fa paura...
  A#                 F
nina nine' e si' ammore nunn'e'
   D7
dimmello tu che de'
Gm  A#               F
nina   nine' te vulesse scurda'
   D7
dimme comm'aggia fa
Gm                     Cm           F
ma pecche', ma pecche' perdo 'o tiempo 

e perdo 'a capa pe' tte
D           Gm         Cm7  
ma pecche', ma pecche' si e' 
      F
fernuto nun 'o voglio sape'...
D         Cm          A#6
e mo e mo te voglio bene
          Cm          A#6
e mo e mo te voglio bene
          Cm7 D#6         Gm7
e mo e mo     te voglio bene
          Cm
e mo e mo te voglio bene

Nessun commento:

Posta un commento