domenica 17 maggio 2015

Sanremo 1999 - Nino D'Angelo - Senza giacca e cravatta

Sanremo 1999  

Nino D'Angelo - midi karaoke 

I vincitori del Festival dal 1951

Sanremo 1999 - Nino D'Angelo - Senza giacca e cravatta








Il testo

Quanta strada aggia’ fatt 
pe’ sagli’ sta’ furtuna 
miez’a gente distratta 
io nun ero nisciuno 
quanta notte scetato 
pe’ scala’ chillo muro 
miez’ e figli scurdato 
aggi’ appiso ‘a paura 
Io aspettavo a te 
crescevo dint’ o sanghe 
a’ musica vullente 
te bruciavo a dinto 
e tenive a me 
comm’ ultima speranza 
me sentive ‘n cuollo 
dint’ a tutte ‘e panne 
Vita mia 
mo’ volo ‘nzieme a te 
e stu viaggio ‘e canzone 
m’e’ data d’ammore pe’ vivere 
vita mia 
mo’ corro ‘nzieme a te 
a purta’ tutte ‘e suonne 
chiu belle 
a chi ancora add’ esistere 
Quanta strada aggio fatto 
pe’ sagli’ sta fortuna 
senza giacca e cravatta 
accussi’ so’ venuto 
miez’ e facce ‘mportante 
c’hanno tuccato ‘a luna 
guardo areto ogni tanto 
pe’ capi’ addo’ so’ ghiuto 
Io aspettavo a te 
crescevo dint’ o sanghe 
a’ musica vullente 
te bruciavo a dinto 
e tenive a me 
comm’ultima speranza 
me sentive ‘n cuollo 
dint’ a tutte ‘e panne 
Vita mia 
mo’ volo ‘nzieme a te 
‘n copp’ o’ tiempo 
ca resta int’a faccia 
mettimmecce a ridere 
vita mia 
mo’ corro ‘nzieme a te 
e continua stu suonno scetato 
e io so’n’ommo chiu’ libero 
Vita mia 
mo’ volo ‘nzieme a te 
e stu viaggio ‘e canzone 
m’e’ data d’ammore pe’ vivere 
vita mia 
mo’ corro ‘nzieme a te 
a purta’ tutte e’ suonne 
chiù belle 
a chi ancora add’ esistere






 accordi per chitarra 

Am                  F
   Quanta strada aggio fatto
 
C                  G
   per sagli' sta furtuna,
 
Am                 F
   miez'a gente distratta
 
                  C          G
   io nun ero nisciuno.
 
Am              F
Quanta notte scetato
 
C                     G
  pe scala' chillo muro,
 
Am                  F
  miez' e figli scurdato
 
                  C          G
aggl' appiso 'a paura.
 
(Chorus)
   Am
Io aspettavo a te,
 
    F
crescevo dint' o sanghe
 
   C
a' musica vullente,
 
 G
te bruciavo a dinto.
 
 Am
E tenive A me
 
      F
comm' ultima speranza
 
  C
me sentive 'n cuollo
 
  G
dint' a tutte 'e panne.
 
Am    F              C       G
Vita mia, mo' volo 'nzieme a te,
 
       Am
e stu viaggio 'e canzone
 
      F                C   G
m'e' data d'ammore pe' vivere.
 
(same chords)
Vita mia, mo' corro 'nzieme a te,
a purta' tutte 'e suonne chiu' belle
a chi ancora add' esistere.
 
(Verses)
Quanta strada aggio fatto
pe' sagli' sta furtuna,
senza giacca e cravatta
accussi' so' venuto.
Miez' e facce 'mportante
c'hanno tuccato 'a luna,
guardo areto ogni tanto
pe' capi' addo' so' ghiuto.
 
(Chorus - longer!!!)
Io aspettavo a te,
crescevo dint' o sanghe
a' musica vullente,
te bruciavo a dinto.
E tenive A me
comm' ultima speranza
me sentive 'n cuollo
dint' a tutte 'e panne.
 
Vita mia, mo' volo 'nzieme a te,
'ngop 'o tiempo che resta int'a faccia
mettimmece a ridere
 
Vita mia, mo' volo 'nzieme a te,
E continua stu suonno scetato
E io sonn' omo chiu' libero.
 
Vita mia, mo' volo 'nzieme a te,
e stu viaggio 'e canzone
m'e' data d'ammore pe' vivere.
 
Vita mia, mo' corro 'nzieme a te,
a purta' tutte 'e suonne chiu' belle
a chi ancora add' esistere.
 

Nessun commento:

Posta un commento