giovedì 5 febbraio 2015

Sanremo 1978 - Roberto Carrino - N'addore 'e castagne

Sanremo 1978 
Tutto Sanremo dal 1951  
midi karaoke  








Il testo

’N addore ’e castagne pe’ l’aria nevosa,
’na strada, ’na casa, ’na scola e ’na chiesa,
’o cunto coi libri avevo già chiuso,
alà steva ’a strada, la scola e la chiesa.
Ancora co ’e trecce passava ’a matina
e io puntualmente ’a guardava luntano,
sentevo ’na smania passa’ dint’e vvene,
’na febbre che piglia e nun salva niscuno.
E me dicette sì, quindic’anni 
e l’ammore e che vvo’ di’,
me strigneva ’a mano comme me dicesse
“Nunn aspetta’ dimane”.
E io tremavo sì,
quindic’anni ma che ssondo pe’ capi’,
poi improvvisamente le dicette “Siente,
nun t’aggio ditto niente”.
’N addore ’e castagne pe’ l’aria nevosa,
’na femmena bionda appuggiata a ’na casa,
dicette “Mi vuoi” co ’o stesso surriso
di quanno passava pe ’a scola e pe ’a chiesa.
Ed io fumavo, sì,
la tempesta dint’o core, quello sì,
poi improvvisamente, senza ’na parola,
scappaie senza di’ niente.
Io tremavo sì,
’na tempesta dint’o core, quello s’ì,
poi improvvisamente, senza ’na parola,
scappaie senza di’ niente.

Nessun commento:

Posta un commento