venerdì 18 febbraio 2011

Roberto Vecchioni - 'O surdato 'nnammurato - Sanremo 2011 - accordi, testo e video

Sanremo 2011 - I cantanti in gara





  





testo e accordi per chitarra 

C               Fm      C
Staje luntana da stu core,
Dm A7                   Dm
a te volo cu 'o penziero: 
G                         Am
niente voglio e niente spero
Fm   C           D7  G7  C
ca tenerte sempe a fianco a me!
F       Dm               E
Si' sicura 'e chist'ammore
Am      D7               G
comm'i' so' sicuro 'e te...
 
        C               G7
Oje vita, oje vita mia...
                         C
oje core 'e chistu core...
 
       A7                      Dm
si' stata 'o primmo ammore...   
Fm              C                G7  C
e 'o primmo e ll'ùrdemo sarraje pe' me!
 
C            Fm             C
Quanta notte nun te veco,
Dm A7                        Dm
nun te sento 'int'a sti bbracce,
G                       Am
nun te vaso chesta faccia,
Fm  C                 D7  G7    C
nun t'astregno forte 'mbraccio a me?!
F          Dm              E
Ma, scetánnome 'a sti suonne,
Am       D7             G
mme faje chiagnere pe' te...
 
        C               G7
Oje vita, oje vita mia...
                     C
oje core 'e chistu core...
 
       A7              Dm
si' stata 'o primmo ammore...   
Fm              C                G7    C
e 'o primmo e ll'ùrdemo sarraje pe' me!
 
C           Fm               C
Scrive sempe e sta' cuntenta:
Dm A7                     Dm
io nun penzo che a te sola...
G                     Am
Nu penziero mme cunzola,
Fm  C             D7  G7    C
ca tu pienze sulamente a me...
F           Dm                 E
'A cchiù bella 'e tutt''e bbelle,
Am        D7               G
nun è maje cchiù bella 'e te!
 
 
       C            G7
Oje vita, oje vita mia...
                     C
oje core 'e chistu core...
 
       A7              Dm
si' stata 'o primmo ammore...   
Fm              C                G7  C
e 'o primmo e ll'ùrdemo sarraje pe' me!

       C            G7
Oje vita, oje vita mia...
                     C
oje core 'e chistu core...
 
       A7              Dm
si' stata 'o primmo ammore...   
Fm              C                G7  C
e 'o primmo e ll'ùrdemo sarraje pe' me!

Nessun commento:

Posta un commento